torsdag 8 oktober 2009

Öroninflammtion?


Hellu!! Har haft en lugn dag hemma med Noel idag efter att jag gjort mitt motionspass.. vi slappade i soffan, åt lunch o hade det mys..

Hämtade min stora ögonsten från dagis, gick hem o hämtade frukt till mellis o begav oss till lekparken, där vi träffade Camilla, Bella o Linus. Barnen lekte (klättrade) o lekte ganska bra.. tills alla tre blev trötta o Lina gnällt om ont i örat en massa gånger.. hon grät hela vägen hem, min plutta.. :(

Hon fick en alvedon när vi kom hem o det verkar bättre för stunden.. men vi har tid på jour-läkar-stationen, så vi får se OM det är nåt.. Hoppas verkligen inte att det är nåt.. Lider med henne min prinsessa..

Imorgon är det ledigt från dagis, så vi får se vad vi hittar på, beroende på hur Lina mår..

Håller på med Martins 30 årsfest o man har en hel del i hjärnan.. Lokalen är bokad iaf, så det va härligt att den va ledig, jag ska pyssla ihop nå snygga inbjudningskort, nån som har nå tips hur man kan göra det? Mycket att tänka på..

Nä, dags att slänga fram tutten då.. Hejda!


3 kommentarer:

  1. Hoppas hon inte har öroninflammation :/ Stackarn!!!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt att ni fick lokalen. Det var väl största problemet :D

    Hoppas inte Lina hade nån öroninflammation. Lillskruttan. Mycket trötta griniga ungar hade vi nog båda två idag. Men alltid trevligt att träffa dig ändå. :)

    Kram o puss"

    SvaraRadera
  3. Ska du skicka inbjudan via mejl så har jag en snygg mall på min dator :-)

    SvaraRadera