måndag 13 juli 2009

Jaha.. barnlediga.. vad gör man när man är barnlediga? HAHA.. jag har glömt det.. tanken är ju att Lina ska vara hos sin farmor o farfar tills på onsdag.. hon leker med sina kompisar därute o har det bara bra på landet! :)

Jag sov till halv elva idag!! Har inte hänt på år o dar.. när vi har sovmorgon här hemma så blir det till 8, för en frukost där vi inte är samlade är ingen frukost.. viktigt att äta måltider tillsammans tycker vi!

Sen har jag datat en hel del, tagit det lugnt o bara varit.. dammsugit en sväng tills det kändes som jag skulle gå av på mitten.. så en dusch på det o så kom Martin o hämtade mig o vi åkte o köpte kinamat, smakade väldigt gott kan jag lova!! :)

Är lite nere idag.. saknar Lina en massa, saknar Fred o Linda så jag bara kan börja gråta av att tänka på dom.. Tänker en massa o det känns som att hjärkontoret går på högvarv.. Graviditeten som gör antagligen, känner mig lite irriterad o allmänt deppig..

Längtar så efter bebis så jag håller på o bli knäpp.. typ 10 veckor kvar.. inte så mycket..

Mina älskade barn o man, som jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar