fredag 20 augusti 2010

Äntligen helg!!

Hellu lu!! Äntligen är det helg igen!! Underbart! Längtar såå till Martin kommer hem nu.. men det dröjer ju ett tag till.. tyvärr.. fanken vad jag saknar honom när han inte är hemma!! Lina med & Noel med, det märker man när han kommer hem.. han blir så glad så han inte vet vart han ska ta vägen! ;D Kan stå nere i trappen på morgonen & ropa på honom.. Söta bebisen! :)

Lina trivs på dagiset.. hon leker & har roligt om dagarna, ja hennes 15 timmar/vecka! ;D Hon behöver busa av sig & dagiset känns bra i mitt hjärta! Mycket bra! :)

Igår var vi hemma hos Vickan & hennes fina familj. Barnen lekte massor, vi käkade mat från pizzerian.. jag & Vickan tog sallad så klart! ;), snackade en massa & hade det väldigt trevligt!! :D

I dag fyller min mamma 55 år!! Ringde henne på morgonkvisten & grattade henne, imorgon ska vi ta med henne ut på restaurang o bjuda henne på mat! Ja, det är väl det bästa man kan göra med en sån kvinna som har allt & vill inget ha?! ;D

Annars händer det inte så mycket i helgen, vi ska göra klart med renoveringen tänkte vi.. badummet är äntligen färdigmålat, får hjälp på söndag & sätta upp spegel, hyllor & lampor! :) Blir såå tjusigt! Kort kommer! :) Sen är det Noels rum som ska bli klart innan nästa lördag!

Då är det i n f l y t t n i n g s f e s t/ k r ä f t s k i v a!!! :DD Ska bli så underbart roligt & vi håller på med en massa planer, kommer bli skoj!! *leeer*

Nu ska jag läsa en saga för Lina.. sen ska jag ta tag i övervåningen.. :) Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar