tisdag 10 augusti 2010

Tiden bara rusar iväg!!

Hellu lu alla läsare, vet inte om det är så många som kikar in här fortfarande.. jag är ju inte den där energiska bloggerskan längre.. fast jag så gärna skulle vilja.. ska väl bättra mig.. *harkel, harkel*

Men det är ju verkligen galet.. tiden bara springer iväg o man hinner ju knappt blinka så har en vecka gått..

I lördags skulle jag gå ut med Kicki.. men hon fick tydligen förhinder o det vart inget av det.. då kom min älskade make med en briljant ide.. så vi packade in oss i blåa faran o begav oss till furuvik!! O hej o hå va roligt vi hade, det var helt galet!! Kikade på djuren, klappade dom, såg när shimpanserna fick mat o hur kloka som verkligen är.. Lina åkte karusell efter karusell, vi åkte några med henne, men mest åkte hon själv. :) Hon var såå lycklig!! Vi spelade på chokladhjul o olw hjul o gick hem med 2 kg choklad o 2 kg chips/ostbågar. Käkade god mat o hade urmysigt hela familjen! Noel åt pannkakor, o det var en stoor hit!! :D

Söndagen var Martin iväg hela dagen, vi åkte iväg o fixade lite ärenden o var hemma o mös.. på em kom Lotta med Vickan o Kenny i släptåg.. ;) Hade litet tupperware party o det var verkligen trevligt! Som alltid o ses! Mycket skratt o massa skitsnack! :D

Igår började Lina här på Torstuna förskola! O va bra det gick, idag lämnade jag henne i lite mer än en halvtimme o hon var bara lycklig över att jag gick.. skitunge! :D Imorgon blir det en timme.. lagom för mig att ta mig runt min runda som jag går här hemma!

Hade gått ner 0,8 kg denna vecka.. nöjd! Svårt att hålla igen på helgerna ju. :P Men jag kör på med mitt älskade viktklubb!! :D BÄST! :D

Hm.. undra om det är nån film ikväll.. ska kika på det.. Ha en bra kväll alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar