onsdag 11 augusti 2010

Fina ungar!






Kan inte sluta krama mina barn, pussa dom o bara titta på dom o se hur underbart vackra dom är.. denna kärlek är ju galen o jag kunde aldrig ana att man kunde älska så högt som jag älskar mina uderbara ungar, mina fina mirakel!
Detta har jag o mina fantastiska man gjort bra!!
Jag är så lycklig som har en sån underbar familj.. så fruktansvärt glad att jag träffade Martin o han ger mig den varma sköna tryggheten o det känns underbart att älska o känna sig såå älskad tillbaka!
Nåt jag tycker är tråkigt är väl att inte alla kan acceptera mina val här i livet o inte vara lycklig med mig o för min skull, men jag har kommit fram till nu att det är er förlust, helt fullt ut! Ni kan fara dit pepparn växer!
Jag är lycklig o ingen kan förstöra det!!








1 kommentar: