tisdag 3 augusti 2010

Hellu!! Nu är jag tillbaka på banan.. då menar jag efter sjukdomen som jag tyckte var en nära döden upplevelse!! Shit asså.. har aldrig, aldrig, ALDRIG mått så kasst.. Åkte iaf till dr. på fredagen o visst jag hade halsfluss så det sjöng om det.. fick åka in till enköping o hämta ut antibiotik som skulle ta bort min halsfluss PLUS min infektion på mitt j-la nageltrång.. så operation på tå bajset igen, den 16:e..

Well well.. positivt tänk. :) Jag mår bättre.. känner mig energisk o efter denna natt som jag har sovit i 8 timmar, så känner jag mig som en ny människa..

Vikten går neråt.. har gått ner 2.1 kg på Martins semester (3 veckor).. jag är ganska nöjd med det.. med tanke på hur mkt god mat vi har ätit, det har blivit en hel del alkohol, gott till TV:n på kvällarna o så där, som det blir på semestern.. :) Sen kan jag stolt säga att jag har inte vägt det jag väger idag sen jag var gravid med Lina.. så det är hennes gravidkilon som sitter kvar.. *harkel* kan man ju säga! Noels är borta! Jag har gått ner 29,4 sen jg var gravid med Noel.. o jag gick upp 15 med honom! :) Är nöjd!! Eller iaf så här långt.. har 22,9 kg kvar, tills jag har nått mitt mål! :)

Åh jag har INTE opererat mig!! :D :D Har fått den frågan TVÅ gånger, vilket jag tycker är två gånger för mycket!

Martin min kärlek, han jobbar igen.. känns så himla trist o jag saknar honom hela tiden här hemma.. fast han kan vara en drygskalle ibland.. ;) Nä jag älskar min man, mer o mer o skulle inte klara mig ett liv utan honom! Han är min livskamrat o min bästa vän!! Ser framemot att bli gammal med honom!!

Idag ska vi åka till fyrishov o bada igen.. ska möta Martin där efter jobbet, ska bli superroligt!! Kan jag passa på att simma några längder o skriva upp det i min viktklubbs dagbok sen! :D

Nu ska jag ta hand om terroristerna.. Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar