fredag 13 augusti 2010

Härliga fredag!!

Hellu! Det känns bra idag!! Dagen började kl 7 när Noel stod i sängen & dansade o ropade på Lina & pappa.. ;D Härliga unge, glad för det mesta!! :)

Jag satte ihop hans vagn igen efter en helrengöring.. (igen..) Flugor älskar bebis dreggel! :S Sen frulledags & lite doningar innan det var dags att traska till dagis med prinsessan! Idag fick hon vara där i 3 timmar & jag lämnade på en gång (igår med..) det gick himla bra fast hennes inskolnigfröken var sjuker..

Jag o Noel traskade runt vår 6 km.. ja det är det, Martin har mätt med fyrhjulingen! ;D Upp & ner till dagis, blir det 1 ½ timmes promenad! :) Idag var det massa svettigt.. kvavt, höll på & kvävas ett tag kändes det som.. men jag överlevde.. kom hem & Noel sov än.. jag slappade bara, orkade inte duscha.. åt lite lunch.. Noel sov.. sen lite innan tolv traskade jag med en sovandes Noel till dagis o hämtade en nöjd Lina! :) Allt hade gått superbra, min fina tjej! :)

Nu har jag städat o grejat här hemma.. håller på & tvättar en maskin, Lina leker med katterna i sitt rum & Noel sover en liten stund i vagnen.. Längtar såå efter min Martin, men snart är han hemma & å ska jag laga fläskfilégryta m basilika & vilök, med färskpasta.. mumma! :)

Imorgon är det lördag.. ska hem till Anki som fyllt 30 år, på fest. Blir bara jag, då vi inte fick tag i nån barnvakt.. tråkigt, hade vart kul att göra nåt tillsammans.. men men.. ska bli kul att åka dit! Festen ska ha ett orientaliskt tema.. var först skeptisk, men tycker nu att det ska bli roligt som bara den.. jag har en outfit fixad & jag tror att det kommer att bli bra.. kanske slänger upp ett kort här på hur man såg ut sen.. ;D

Nä, ska vila en sväng nu.. Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Duktig du är som kämpar på med vikten. Har nog aldrig träffat någon som kämpar som du utan att ge upp gång på gång :)

    Undrar om jag ska sparka igång bloggläsandet igen snart också? Har ju hänt mass här :D

    Kram på dig!!

    SvaraRadera