lördag 14 augusti 2010

Fest ikväll!

Anki med liten Noel

Tjolahopp! På väldans bra humör idag.. trots mens & en värme som det inte går att vara ute i.. ;)


Vaknade först vid 5 av att Noel låg o tjattrade i sängen.. tog med honom ner & vi somnade om, han i vagnen & jag i soffan.. skönt.. vaknade igen lite innan 8 av hans tjatter igen.. ;D Men denna gång kunde jag gå med på att gå upp.. :) Gick upp till dom andra 2 & vaknade till tillsammans. :)


Sen vart det frulle & full rulle på kidsen som vanligt! :) Jag tog mig ut på en timmes promenad i denna hemska hetta & svetten rann som aldrig förr.. men jag överlevde även denna gång! ;) Nu sover Noel en sväng, Lina åker skördetröska med Anders & Martin tittar nog på.. :)


Idag är det ju fest för allas våran Anki! Ska bli super roligt! Men hade vart ännu roligare om min man kunde vara med.. men men.. jag ska ha roligt iaf,.. nykter & allt.. :) Ska hem till Karin först så hon får sminka mig.. undra bara hur jag ska göra med mitt barr? Måste åka in till stan & klippa mig snarast..


Ha en bra dag alla! Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar